lørdag 12. mars 2011

Refleksjoner.....

Denne uka har gått med til beinhard jobbing...refleksjoner over liv, helse og hvordan jeg vil ha det framover.. hardt og brutalt, men samtidig veldig spennende! Og jeg er så glad for å ha følge med gutta mine, de er til stooooor støtte og inspirasjon!!! Herlige begge to!!!!!!!!!!!!! 

Vaner bygges, og er harde å slite ned.....
Trygghet er godt, men av og til må en kanskje bare ta en sjanse eller ti...
Endring er farlig, men kanskje er det akkurat det som skal til.......

Glede over alt en har , og ikke minst de en har rundt seg, er ikke en selvfølge!!! Og når ting går litt trått, er det fort gjort å glemme....ignorere og kanskje destruere...HELDIGVIS er ikke det tilfelle :)

Jeg og mine aller kjæreste, går veien sammen, og vi skal nå målet med BRASK OG BRAM :)



To stk tri-shutter cards har blitt produsert denne uka :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar