fredag 25. februar 2011

Massevis av stoooore kråker i magen!!!!!!!!!!!! Ingen sommerfugler nei :)

Da er dagen før dagen kommet.
I morgen reiser jeg på mitt første store scrappetreff, og jeg grugleder meg!!!!!


Tror det blir fantastisk artig, men er så redd at alle andre har kommet myyyye lenger enn meg....og at jeg blir sittende som en dott. Men men, vi har vel alle begynt engang :)
Gleder meg også til å få inspirasjon og å møte maange herlige scrappere, derav en må bli nevnt: Pia, som jeg ikke har sett siden i mai 2009. Ei utrolig kreativ, trivelig og blid dame fra Danmark, som har inspirert meg siden første møte. Du er SUUUPERDYKTIG, Pia :)

Men nå er det store spørsmålet : Hva tar jeg med, og hva lar jeg bli hjemme??? Stakkars Gro, ho har jo ingen minibuss å lempe i, og når vi da er tre stk som skal ut på tur, må det sorteres litt. Vi vil jo gjerne ha sitteplass :) :) :) Har jo hørt rykter om at det er masse fint å få kjøpt der og, så allverdens saker og ting trenger jeg vel ikke.

Rapport kommer etter treffet :)
God helg til dere alle sammen, håper den blir super! Det tror jeg nemlig at helga mi blir :)


Bidrag til Scrapbook Express`sin kortutfordring for uke 8.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar