mandag 24. oktober 2011

God morgen!

Bare innom for å ønske alle lesere en riktig god dag, måtte den bringe sol og glede :)

Jeg skal være med min bedre halvdel til Gjøvik en tur i dag, han skal en tur på sjukehuset. 
Intet gæli heldigvis :)
Og mens han er der, da benytter jo jeg anledningen til å ta en tur ned til
og kanskje gå amok i deres hyller.
I alle fall så amok som det går an med min lommebok om dagen :)
Men uansett pengebruk eller ikke, alltid koselig å stikke innom der, enten for handel, 
eller rett og slett ren inspirasjon. Det er jo såååå mye fint utstilt der!
Well..seeya later:) OG kos dere alle sammen!

1 kommentar:

  1. Du kunne jammen ha sagt i fra at du var i tura, så hadde jeg tatt en liten tur i dag og':)
    Men regner med at du har kosa deg der okke som! Alltid kos å komme på Papirpikene!!!!

    Klem

    SvarSlett