onsdag 2. november 2011

2. november 2011.......Tida går jammen fort den!





På 30. oktober 1995, ble jeg lagt inn på Gjøvik Sykehus, for å oppleve det største som finnes i hele verden...jeg skulle få bli mamma! 
Men lille nurket hadde god tid, så etter masse undersøkelser og venting, begynte saker og ting å skje onsdag 1. november. 
Etter 11 timer med rier, fant legene ut, at det måtte ekstra hjelp til..
..og den 2. november kl 0425, 
skjedde underet via keisersnitt! 
Jeg og Ole Fredrik hadde fått en nyyydelig, fantastisk liten sønn  :)

Og nå sitter jeg her, lykkelig og glad, har akkurat hatt bursdagsfrokost med Odd Arne og Ole, 
litt pakker er åpna, og nå har 16 åringen reist i veg på sin første øvelseskjøring med fatter`n :) 
Det var ingen bønn i dag....det måtte bare oppleves!! 

Det er så inderlig rart å tenke på--------husker med meg sjøl hvor voksen jeg syns jeg var som 16-åring, 
og nå er jeg mamma til 16-åring....har jeg blitt gammal? 
NOPE, akkurat passe! 
OG som ei venninne sa...det er karosseriet som eldes, 
inni er man akkurat som man føler seg...og jeg føler meg som en ..thja....idag, 22 år og nybakt mamma! :)


En sønn er FORTIDEN, fylt av minner om barneår med lek og skøy. 
Om bestevenner og små venner om noe alvor og mye gøy. 

En sønn er NÅTIDEN, fylt av glede og stolthet over alt han får til. 
Hver dag erobres, han er jo rede og veien fører han dit han vil. 

En sønn er FREMTIDEN, fylt av håpet om seier og om å nå de mål 
som han har satt seg, og sikkert greier før han til sist kan slå seg til tål. 

En sønn er LIVET, for han du nærer så mange drømmer i hemmelighet. 
Og dypt i hjertet du alltid bærer din sønn med glede og kjærlighet.


Teksten er ærlig og redelig stjålet fra Berit og hennes side:

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bursdagsgutten i hus :)

    Blir rørt av å lese Ann Hilde!

    Ha en flotters dag!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Ærlig og redelig lånt - heter det du stjæler da itte no der inne!! Dom er til fritt bruk - for det er jo itte je som har skrevi dom!!
    Og Grattis med 16 åringen - du må være mye eldre enn meg du ... :P Je har jo bare en 11 åring :P
    *hihi*

    SvarSlett