mandag 7. november 2011

Rakfiskhelg og bursdagsfeiring

Da er ei hektisk helg over, og ny uke godt begynt.

Fredag fikk vi besøk fra Gjøvik og Sel, og vi starta rakfiskhelga med å dra nedi storteltet og høre på Von, Askil Holm og Vassendgutane! Knallkveld med masse dans og moro....og sååååå fin musikk! Litt synd at Roberth ikke er med lenger, hadde vøri moro å skravla litt med han igjen :) 

Lørdag var vi laaaate til langt på dag, men vi måtte jo nedover og ta en titt i boder, og for de som likte det, prøvesmake rakfisken. Det ble handla inn rakfisk og oster (er jo ikke alle som liker råtten fisk - meg f.eks), og så var festen i gang her hjemme. 

Vi feira 44-årsdagen til Ole, men jubilanten sjøl satt i taxi i 14 timer i strekk. Men vi har forsikra han om at feiringa av han var suksessfull :)

Nå lurer jeg jammen på om jeg skal sette opp en candy snart jeg, for oss scrappegale. Ikke all verdens tid før jeg har rundt tall i besøk, og om jeg ikke rekker å runde  før jul, kan det jo være oki med en liten julegave for en eller annen leser...hmmm... Vurderes sterkt! Tenker det kommer bilde av en på onsdag jeg :) 

Vi hørs lenger fram, og fortsatt god uke til dere alle!
Klem - Nilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar